Kalendář událostí
| Týden 46 |
| úterý. 11 listopad, 2025 | |
| 08:00 |
WEB/41 Využití záznamového archu pro diagnostiku kompetencí dítěte - webinář8 vyučovacích hodin, lze hradit ze šablonWebinář je určen pro předškolní pedagogy a bude probíhat prostřednictvím softwearu ZOOM. Vzdělávací cíl: On-line seminář je zaměřen na rozvoj diagnostických dovedností učitelů mateřských škol souladu s úpravami, které přinesl aktualizovaný RVP PV (2025). Pedagogická diagnostika je vnímána jako východisko pro individualizaci předškolního vzdělávání a stává se součástí autoevaluace školy. V souvislosti s tím je povinností vést diagnostické portfolio, a to využívat při konzultaci s rodiči. V rámci semináře bude představen záznamový arch PREDICT, který lze využít pro sledování rozvoje klíčových kompetencí. Více informací viz Podrobnosti o semináři Lektorka: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D. (zkušená lekttorka zejména pro oblast předškolního vzdělávání, spoluautorka odborných publikací) |
| středa. 12 listopad, 2025 | |
| 08:30 |
WEB/30 Jak inovovat ŠVP v MŠWebinář je zaměřen na rozvoj dovedností potřebných k vyhodnocování vlastní práce a následnému zapracování zjištěných výsledků do školních vzdělávacích programů.Po absolvování webináře budou účastníci vědět, jak postupovat při inovaci ŠVP a jak souvisí vlastní hodnocení mateřské školy s plánování a zkvalitňováním vzdělávací práce. V tomto webináři se pracuje s revidovaným a uzákoněným RVP PV a jeho implementací do ŠVP MŠ. Lektorka: PaedDr. Lenka Burdíková |
| čtvrtek. 13 listopad, 2025 | |
| 08:30 |
WEB/46 Role ředitele při řízení kvalitní mateřské školy8 vyučovacích hodin, lze hradit ze šablonCílem vzdělávacího programu je poskytnout ředitelkám a vedoucím učitelkám mateřských škol teoretické i praktické informace, které jim mohou napomoci ve zlepšování jejich kompetencí pro efektivní řízení mateřské školy. Obsah: Program je zaměřen na aplikaci základních manažerských funkcí v podmínkách mateřské školy. 1. Plánování vize školy a hledání cest k jejímu dosažení, 2. organizování a koordinace spolupráce uvnitř i vně školy, 3. pedagogickému vedení učitelů ke zvyšování kvality vzdělávacího procesu, 4. péče o školní klima i o wellbeing učitelů a péče o jejich profesní růst. (Celkem 4 h) 5. Autoevaluace mateřské školy a propojování vlastního a externího hodnocení školy Českou školní inspekcí, 6. podrobnější seznámení s možnostmi využívání veřejně dostupných nástrojů ČŠI pro vlastní hodnocení školy a pro zkvalitňování vzdělávacího procesu. (Celkem 4 hodiny) Lektor: PhDr. Irena Borkovcová, MBA (zkušená lektorka, původně učitelka a ředitelka MŠ, současně pracuje v kanceláři ústředního školního inspektora, externě vyučuje na PdF UP Masarykovy univerzity v Brně). Je členkou rady pro revizi RVP PV. |