WEB/16 Vedení spisové služby ve školách a školských zařízeních - webinář

Tweet
Akreditace MŠMT

Vedete spisovou službu v listinné podobě? Novela archivního zákona mění od 1. 1. 2026 způsob vedení spisové služby ve školách. Nenechávejte to na poslední chvíli a připravte se na přechod na elektronickou spisovou službu už nyní. Na webináři se dozvíte, jak si nastavit systém oběhu dokumentů ve Vaší škole tak, aby vás co nejméně zatěžoval.

Obsah on-line semináře:
• platná legislativa v oblasti archivnictví a spisové služby;
• platná legislativa v oblasti GDPR
• základní pojmy v archivnictví, spisové službě a GDPR;
• povinnosti škol v oblasti péče o dokumenty a vedení spisové služby;
• oběh dokumentů ve škole (doručování/vznik, evidence, vyřizování, podepisování, užívání razítek, odesílání, ukládání);
• podací deník vs. software elektronické spisové služby;
• tvorba spisu;
• skartační řízení, ukládání archiválií, kontrola, sankce;
• spisová rozluka;
• vedení spisové služby v mimořádných situacích;
• tvorba spisového řádu, včetně spisového a skartačního plánu;
• aktuality k datu konání semináře.

Lektorka: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Podrobnosti k semináři

Začátek semináře 16. 05. 2024 (09:00)
Konec semináře 16. 05. 2024 (14:30)
Uzávěrka přihlášek 15. 05. 2024 (18:00)
Cena pro jednotlivce 1.749 Kč
Poplatek za pozdní přihlášení 50 Kč (od 10. 05. 2024 00:00)
Místo konání Česká republika

Na tento seminář již přihlášky nepřijímáme.