Akreditace Č.j.: MSMT - 15476/2018-1-540
Vzhledem k tomu, že se nám do 3. 2. přihlásili na seminář pouze zájemci z MŠ a ZŠ, není tento seminář určen pro SŠ a VOŠ, jak bylo původně plánováno. Děkujeme za pochopení!
ZÁPISY DO MŠ A ZŠ
Vzdělávací cíl: Seznámení účastníků semináře s postupem ředitele školy při přijímání dětí, žáků ke vzdělávání včetně všech legislativních změn, které se tohoto tématu týkají.
Lektorka: RNDr. Ing. Eva Urbanová
Obsah semináře:
• základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení (zákon č. 500/2004 Sb., zákon č. 561/2004 Sb.),
• prováděcí předpisy týkající se příjímání dětí a žáků,
• stanovení kritérií přijetí,
• podání přihlášky ke vzdělávání a její náležitosti,
• účastníci řízení a jejich zastoupení,
• založení správního spisu a jeho vedení,
• tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek,
• náležitosti rozhodnutí/usnesení a dalších dokumentů ve spisu,
• evidence dokumentů (podací deník vs. software elektronické spisové služby),
• oznamování rozhodnutí o přijetí do MŠ a ZŠ,
• odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty,
• odvolací řízení, autoremedura,
• ukládání správních spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů),
• nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy,
• aktuality k datu konání semináře.
Začátek semináře | 11. 02. 2020 (09:30) |
Konec semináře | 11. 02. 2020 (14:30) |
Uzávěrka přihlášek | 10. 02. 2020 (23:55) |
Cena pro jednotlivce | 1.450 Kč |
Poplatek za pozdní přihlášení | 50 Kč (od 05. 02. 2020 00:00) |
Místo konání | Ústí nad Labem, DDM Velká hradební 19, |